Viktigt.

Idag är en sådan dag då jag gjort så mycket viktigt. För att ni ska få en exakt bild tänkte jag dela med mig av en liten lista, så klart innehållande alla viktiga saker. Här kommer den:

1. Avverkat den sista samhällstimmen, och på samma gång den sista historiatimmen, med en klassisk Hans-redovisning. Gick galant.
2. Avverkat den sista psykologitimmen. Fick även tillbaka den sista uppgiften, MVG såatteee.
3. Ätit lunch hos farmor och farfar.
4. Köpt biljett till Gatu.
5. Köpt biljett till och hem från huvudstaden. Inte länge kvar nu!
6. Hämtat ut ett paket innehållandes min studentklänning. Den dög. Och var nästan vit.
7. Sytt upp en klänning inför onsdagens studentferre. Har fan talang ändå.
8. Bakat bröd.
9. Provat ett nytt te.

Viktigt alltså.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar te, men har för tillfället bara hemma ett som smakar rent socker.

2012-05-14 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0