Burps.

Jag blir alltid lika fascinerad när mormor rådfrågar mig om saker som gäller hushållet. Idag var det mat och huruvida hon skulle frysa en paj eller bara ställa ut den på altanen. Vi bestämde oss om altanen. Hon bad mig också baka en paj tills på torsdag, då min käre morfader fyller 75. Herregud så stor han blivit. Västerbotten blir det i alla fall. Paj alltså.

På tal om paj hade jag god lust att lägga en under kvällens powerstrike-pass. Det är alltså boxning kombinerat med övrig fys. Idag körde vi extra mycket lår, vilket kändes. Och känns. Känns nog imorgon med.

Mer än så har jag inte att berätta för tillfället. Eller det har jag väl, men det tar vi en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0