En kopia av mig. Fast sämre.

Det har regnar mycket idag. Speciellt mycket regnade det imorse, vilket var orsaken till att förmiddagspromenaden ställdes in. Jag går en sådan mest varje dag förstår ni, tillsammans med min trogna följeslagare Sara. Vi lever lite av ett pensionärsliv för stunden. Vi promenerar, fikar och tittar på folk på stan. Ibland livar vi upp det hela med ett par gångstavar eller en tatuering, men annars är agendan ungefär den samma dag till dag.

Vad har jag gjort idag förutom att inte gå ut och gå? Jo, jag har haft sovmorgon. Jag har ätit en cupcake som bakades i sällskap av min kusin igår och som inte är av denna värld. Jag har cyklar i garaget. Jag har duschat. Jag har varit hos frisören och fixar frippan. Jag har ätit mat med min mor och bror och firat fredag på det lugnaste viset. Nu är jag sömnig och ska därför sova. Imorgonbitti blir det bodypump och äggfrukost. Det ser jag fram emot.

God eller äcklig natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0