Måndagsdag.

Idag har jag tränat. Ovanligt mycket faktiskt. Livets tyngsta löptur, ett spinningpass och body pump. Jag ba krema ur allt jag hade.

Annars då? Legat på soffan och filosoferar typ. Tänkt på SHM och imperiet de skapat, på Chuck Bass och den enorma mängden man det finns i honom och hur städad jag måste ha varit i lördags. Sa inte ens en massa pinsamma saker tull folk jag inte känner. Vet inte när det hände sist.

Imorgon ska jag upprepa allt detta fast byta pumpen mot box och kanske löpturen mor en prompa (avskräckt). Borde också släpa mig in till stan för att plocka på mig lite linsvätska och boka synundersökning. Kuligheter.

Life of Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0