Vill du inte.. sova här inatt?

Var ute på krogen igår. Ingen vidare chock direkt, men trevligt var det. Extra trevligt då min vän Cajsa har kommit hem från Peru och att dagens baksmälla har varit obefintlig. Drack tydligen jävligt bra igår. Rätt ovanligt nu för tiden.

Imorse vaknade jag upp ur världens bästa dröm. Hate when that happens. Hade liksom nypit mig själv i armen för att försäkra mig om att det inte var en dröm. Vaknade inte och blev överlycklig. Genomlycklig i hjärtat. Drömde vidare. Ja, det var såklart en dröm. Fan.

Höll på att bryta ihop lite tidigare idag. Tänkte, nä jag pallar inte, flydde till mamma och pappa och solsidan. Det fungerade. Tills nu.

Har tidigare sagt att jag är trasig, men det är nog först nu jag börjar gå sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0