Jag är här för att stanna.

Idag när jag satt på bussen till stan kände jag att det var dags. Det var ett tag sen sist, anledning oklar. Så, in med lurarna och fram med musikbiblioteket. Precis som alla andra gånger hittade jag det under "T"; Thomas Stenström och albumet "Nåt annat, nån annanstans".

Jag kan varenda låt på det albumet. Varje ord och varje ton. Det betyder mycket för mig, speciellt mycket under sommaren som varit. Mitt i allt kaos och alla känslor, alla tårar och alla frågor fann jag stöd. Jag fann svaren och jag fann lugnet. Syret som fick mig att andas igen. Limmet som i alla fall kunde laga mitt hjärta så pass att det var helt fram till den stunden det krockade mot något igen. Krockade mot samma sak igen.

Han verkligen helt fantastisk. Så jag ber er, ta en stund eller två och lyssna på denna underbara skiva. Det finns så mycket bra att hämta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0