Those beautiful nights.

Fick sluta tidigt idag. Minns inte när det hände sist. Kom hem och satte mig på muggen, kom in på mitt rum igen och hade ett missat samtal, och ett sms. Lego undrade om jag kunde ta puben, Någon hade fått migrän. Suckade och ringde upp. Simon hade redan tagit på sig det och var på väg från Syssle. Borde väl ha ringt upp honom och sagt att han skulle vända, men det gjorde jag inte. Kan inte ta på mig allt jämt. Måste lära mig att säga nej. Det har Otto sagt. Orkar inte heller. Är helt slut, både psykiskt och fysiskt. Min rygg cepar sig. Måste tänka. Måste rensa. Måste komma fram till vad fan jag ska göra av alltihop. Måste bestämma mig. Måste komma på ett sätt att gå vidare. Att släppa taget.
 
Jag är bara trött. 
Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0