1822

Detta kan bara beskrivas som en dag av förvirring. Det hela började i vanlig ordning med frukost med Marre och skulle sedan övergå i ett par timmars slappande då jag enligt schema skulle stämpla in 14.00. Fick sedan ett sms där det stod att jag skulle komma in 17.30. Happ tänkte jag, det var ju soft. Skulle få tid att njuta ute i solen och grilla en körv eller två. Sen kunde jag helt plötsligt glömma det och skulle istället börja nununu. Happ. Stämplade in vid tolv och förberedde mig för en långpanna. NÄHÄPP. Fick gå hem vid sju. Fattar inte vad som hände ens. Fick vi sparken, jag och Maria? Kanske. 
 
Åkte upp till ladan och unnade oss istället. Det var vi värda men tanke på den märkliga värld vi lever i.
 
Spårade precis på Junkyard med. Men det var jag också värd. Har ju för fan fått lön.
 
Och på tal om att spåra så har jag gått runt och känt mig lycklig idag. Och kär. Det om något är väl märkligt med tanke på att jag nyss blev dumpad. Typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0