I want you to stay.

Detta skulle kunna vara en dag vi minns som en där jag erövrade disken på jobbet. En dag där vi stämplade ut oförskämt tidigt. Det skulle också kunna vara dagen vi minns eftersom Maria bröt av ett vinglas mot bajan. Eller för att jag åt både pannkakor och macka efter stängning fast jag inte alls var hungrig.
 
Fast antagligen minns vi inte den här dagen alls. Antagligen blir det bara en i raden av dagar som passerar oberörd och grå. En dag där jag nöter låtar där den ena är mer ångestladdad än den andra och ändå inte ångestladdad nog. En dag där både jag och min vän på Gästis 2 somnar förvirrade och förlorade, någonstans mitt emellan könssjukdomar och svärföräldrar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0