Jealous.

Sitter ensam i ett hörn i lodgen och funderar på livet. Lyssnar på Gavin och önskar att jag kunde få känna all lycka och olycka som han sjunger om. Men främst lycka såklart. Har sedan länge bestämt att jag ska dansa bröllopsvals till en av hans låtar. Säger dock inte vilken, det ska vara en hemlis.
 
Idag har jag varit ledig och lat. Eller lat och lat, jag tränade i morse. Men sen har jag varit lat, lat och fet. Ätit choklad i sängen och fällt en tår till OTH. Det var vackert.
 
Nu sitter och tittar på kvinnan i mitt liv och önskar att hon kunde ta ledigt för att vara med mig. För hon är så bra på det, att bara vara tillsammans med mig. Jag gillar henne. Precis som jag gillar sodavatten klockan åtta en bakismorgon. 
 
Drömde världens kanske bästa dröm imorse också. Men det tar vi en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0