I trubadurkvällens tecken.

Igår fick jag det förklarat för mig att jag är alldeles för söt och trevlig för att sitta ensam vid baren. Även att jag måste anstränga mig lite mer om jag nu vill ha en man.
 
Visserligen hade personen som berättade detta för mig druckit ett par öl, lika väl som jag druckit ett par glas vin, men kanske har han rätt. Kanske är jag för söt och trevlig för att vara ensam och kanske försöker jag inte tillräckligt. Kanske ska jag göra slag i saken redan till helgen och använda min skönhet och charm för att fånga in någon.
 
Eller så fortsätter jag vara den bittra norrlänning jag är och skiter fullständigt i alla killar.
 
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0