Vintamingroggar och spistända cigaretter.

Igår var det dags för fest i Bagdad igen och jag var på plats. En rejäl grogg och ett par fishar så var man på banan. Djupa disskusioner och glada skratt, hundskall och framtidsplaner. Det var en bra kväll.
 
Idag knegade vi på som vanligt och jag skar av halva fingertoppen på ett kassaskåp. Även om såret inte var så farligt egentligen och jag inte är känslig mot blod så blev jag så skärrad att jag nästan svimmade. Jävligt otäckt faktiskt. Hämtade mig i alla fall efter ett tag och kunde återvända till arbetet, omplåstrad och grann.
 
Imorgon kör vi en repris av dagens pass (förhoppningsvis minus skadan) och köttar på från 14.00. Sen väntar after ski och nattklubb, as usual. 
 
Såndant är livet här i Branäs. Vi jobbar tills vi knappt kan står och dricker alkohol när tillfälle ges, även om det är ett dåligt sådant.
 
Var hälsade mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0