Kanske är det den enkla vägen till lycka.

Har haft världens bästa kväll med världens bästa tjejer. Det är något med lagfester, helt klart. I alla fall när det gäller MIK, det kan bara inte bli annat än fantastiskt.

Men ändå..
Så fort jag ser en kille med långt blont hår, eller en kille med tofs, är det kört. Det är kört för att jag tänker på dig och för att det aldrig kommer finnas någon annan som är bättre. Någon som är finare. Någon vars bröst jag hellre ligger på. Någon jag hellre ligger vaken för längre med och skrattar tillsammans med.

Jag är rädd för att jag aldrig kommer kunna gå vidare, och jag önskar att du kunde känna det jag känner.
För en sekund. För alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0