Grötmorgon och ja-sägaren.

Min förra chef sa till mig att jag måste bli bättre på att säga nej. Det har jag inte blivit.
 
Har mini-tenta imorgon och riktig tenta på fredag, rätt mycket plugg och längre dagar i skolan än vanligt. Bestämde mig därför för att avsäga mig jobb denna vecka och bara fokusera på skolan. Det är inte det att jag inte hinner, för det gör jag, men att komma hem efter ett-två när man ska upp till skolan nästa morgon är inte speciellt lämpligt. I alla fall inte sista veckan av en kurs. 
 
Men ja. Här sitter jag med ett kvällspass inbokat. Det var kris och dom frågade om jag kunde hoppa in. Vem är jag att säga nej då? Händer liksom inte. Men ska försöka få gå tidigt i alla fall. Så tidigt man nu kan gå när man jobbar restaruang. 
 
Så nej Otto. Jag kan fortfarande inte säga nej. Och antagligen kommer det bli min undergång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0