We pick up the pieces.

Idag har jag fått mina tänder polerade och lagat en jättelyskig lunch bestående av kyckling, rotfrukter och kokade rödbetor. Jag har även sovit mitt på dagen och varit på ett jättejobbigt trx-pass. En ganska bra dag ändå.
 
Nu sitter jag i soffan och skriver om salivkörtlar. Det är ganska intressant men min hjärna är lite för trött för att ta in allt. Har en megatjock bok på engelska som innehåller massa svåra kliniska ord, och en artikel med jättetråkig layout.
 
I övrigt så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och hade inte alls någon energi på gymmet. Men, jag blir aldrig sjuk. Det är bara att kriga sig igenom alla sympton och övertala kroppen att det går över. Funkar varje gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0