Att göra inget alls.

Unnar mig myshelg deluxe. Det enda jag vill göra är att mysa i soffan, tända ljus, plugga och träna. Inte träffa någon. Inte ens dricka vin. Jag har också bytt gymmet mot naturen de senaste fyra dagarna och bara sprungit dit vinden fört mig. Ibland blir det långt, ibland kort.
 
Lustigt det där. Har alltid hatat att springa, tyckt att det är pest och pina rakt igenom. Men nu känns det bara skönt och jag tror det är vad min kropp behöver. Att trötta ut mig styrkemässigt har aldrig varit några problem, det gör jag gärna, men just det här med att springa brukar alltid ta emot. Men men. Det går nog över snart igen, och jag är nog tillbaka på gymmet redan imorgon. Eller på måndag. 
 
Nu ska jag gå och hämta dyr gourmetpizza fast jag inte är hungrig alls. Det kan tyckas onödigt men jag ser det som en rolig aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0