Det kommer aldrig va över för mig.

Jag körde och du satt bredvid. Vi lyssnade på min skiva. Jag frågade dig något men fick inget svar. Mina ögon lämnade vägen och hamnade istället på dig. Dina ögon var slutna och jag förstod att du hade somnat. Det var något så otroligt fridfullt med dig i det ögonblicket. Caroline Perez version av "Utan dina andetag" gick igång och det kändes som om luften gick ur mig. Jag tittade på dig igen.
 
Jag tittade på dig och trodde att jag skulle gå sönder totalt. Jag kände en sån kärlek till dig i det ögonblicket. Jag hade aldrig trott att man kunde känna så för någon. Att man kunde bli så tagen, uppslukad och totalt golvad. 
 
Jag älskade dig. Jag älskade dig på ett sätt som jag aldrig älskat någon förut. Där och då, bakom ratten, någonstans söder om min hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0