Sida vid sida. Sida vid ingen.

Jag förstår om ni inte förstår vad jag menar med allt som skrivs här. Anledningen är väl den att det är så mycket som jag inte skriver. Jag ger inte bakgrund, fakta eller förklaring. Jag skriver bara precis det jag känner, då. 
 
Ofta handlar det om kärlek. Och bristen på kärlek. Jag skriver om honom, som inte alltid är en och samma person. Det finns två. Två som är så jävla olika på många sätt, och som kärleken är så väldigt olika till.
 
Jag tänker ofta att det är Aidan och Big. Ni som sett SATC vet exakt vad det innebär, och för er andra orkar jag inte förklara. Men det känns verkligen så ibland. Enda skillnaden är att valet alltid fallit på Aidan i min bok, och inte på Big som i Carries. 
 
Fast jag tvivlar att det ens är upp till mig.
Att välja, menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0