43 mot 13.

Dagarna går i ett med plugg upp över öronen. Bockade av en omtenta igår (första och sista gången, men helt klart värt det) vilket gjort att jag hamnat lite efter i ordinare plugg. Men men, bara att bita ihop och tugga på. 
 
Bita ihop och tugga på? Jättekonstigt uttryckt, speciellt av en tandisstudent.
 
Hur som helst. Snart är det påsk och så får jag åka hem. Längtar! Ska bara hem och njuta, äta god mat och umgås i massor. Och klippa mig, har inte vågat mig på att leta en ny frisör här nere. Funderar på att klippa av hela barret, men kanske ska försöka hålla ut ett tag till så att jag kan kasta med min långa tofs i sommar. Är väl sånt tjejer gör. 
 
I övrigt är jag hur trött som helst trots (eller tack vare) en pn på nästan tre timmar. Stabilt. Önskar att jag kunde säga att jag ska sova ut i helgen men nehejdå. Två dagars jobb och plugg tills öge blö.
Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0