På balkongen.

Sitter på en solig terass (inglasad, men ändå) med Anja och låtsaspluggar. Eller egentligen pluggar jag på riktigt, faktiskt, men nu har jag tagit rast. En timme till ska vi ta oss igenom och sedan åka till gymet för lite härlig spinning.
 
Det är tur att Anja finns. Hon är nog den enda i klassen jag verkigen klickat med. Självklart finns det många andra jag gärna umgås med, men det är ändå mest vi två som hänger. Hon är klok och trevlig, duktig och rolig. Hon har också en jättehärlig pojkvän som jag gärna umgås med. Vi känns nästan som en liten familj ibland, vi tre. Kanske är jag barnet i familjen. Antagligen. 
 
Nu ska jag sluta låtsasplugga. Tror inte att Anja gör det. Hon är så diciplinerad den damen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0