Perfect day. Nästan.

Den här lördagen lär gå till historien som bästa försommardagen i mitt Göteborg. Tidig tvättid, förmiddagsjogg i skogen, klänningspremiär och stadsbesök med världens bästa man, också känd som min far. Vi tittade på varvet och lunchade på Lipp, njöt av att dricka vin i solen istället för att springa som alla andra tokar gjorde idag. Dock så hejade vi på, jodå! Helt sinnessjukt vilken hastighet ledargruppen höll där vi satt, 1,5 mil in i loppet. Imponerande minst sagt. Sen shoppade vi solstolar och presenter innan vi vinkande hejhej och jag mötte upp Bella. Så himla glad att hon bor här, och att vi faktiskt börjat ses mer. Det är bäst.
 
Vad som också är bäst är att det snart är Summerburst och att jag ska gå, tillsammans med tre knäppgökar som jag saknat ihäl mig efter. Bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0