090916

Hej!

Hur har ni det idag? Själv har jag det bra, har precis ätit och nu landat i soffan. Gjorde pannkakor, känner hur mycket stekos jag luktar, inte fräscht. Dagen har varit bra och sovmorgonen i morse var grädden på moset. Hade dock en ganska konstig morgon, vet inte alls vad som jag fel. Blev inte nöjd lver någonting, kläderna, sminket, håret. Hann inte ens pilla in linserna, så jag har vanrat runt aningen synnedsatt idag, hehe.
Vi fick även veta att lärarna sköt upp lite inlämningar i olika ämnen, så skönt! Nu behöver jag inte stressa ihjäl mig med det i helgen. Och på tal om helgen så ska jag jobba både fredag- och lördag kväll, vilket känns sådär.. Men det är bara att bita ihop, har jag sagt jag så är det så.

Nu ska jag nöta spanskaglosor, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cash cash cash

2009-09-16 @ 19:20:09
Postat av: Erica

Jo, precis. Det gäller att tänka positivt! :)

2009-09-16 @ 19:58:11
URL: http://ericalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0