Dagens inköp.


Skin serum från MUS. En grej jag gått och suktat efter länge, men det var först idag jag drog tummen ur. Man lägger det alltså under sminket för att få en jämn yta, det hindrar även att det ska lägga sig i porerna. Hoppas det funkar lika bra som jag tror det gör =)


Legging med detaljer från Lindex.


Allt-i-ett-krims-krams från Lindex. Funderar dock på att knipsa bort slingan med pärlor.


Drugs? Anabola?
Nej, det är kosttillskott som jag inbillar mig ska hjälpa mot min ibland dåliga hy. Köpt på Hälsokraft. Läs mer om det HÄR.

Jag köpte även en BH, men jag tror inte ni finner så stort nöje i att se den. Men om ni hemsk gärna vill se den, så fine, säg bara till! Svart var den i alla fall, och passar förhoppningsvis.. (orkade inte prova)

Det var en trevlig sväng vi hade på stan, jag och mina vänner. God lunch åt vi också, vilket kanske är det viktigaste =)

Kommentarer
Postat av: amanda

det blev inte tröjan? :)

2010-04-06 @ 17:55:33
URL: http://amandassundqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0